Nurmon Joulu -lehti

Nurmon Joulu -lehti on ilmestynyt vuodesta 1964 lähtien. Joululehti kertoo monipuolisesti Nurmon historiasta ja nykypäivästä. Aikaisemmin ilmestyneitä joululehtiä voit tiedustella rahastonhoitajalta tai sihteeriltä. Useista vuosikerroista on jäljellä enää vain muutamia kappaleita ja osa painoksista on myyty kokonaan loppuun. Nurmoo-Seura ottaa mielellään vastaan vanhoja joululehtiä, mikäli hallussasi on ylimääräisiä kappaleita.

Haluatko kirjoittaa Nurmon Joulu -lehteen?

Nurmoo-Seuran ja Lions Clubin Nurmon osaston yhteistyössä toimittamaan ja julkaisemaan joululehteen kaivataan jälleen uutta aineistoa. Esimerkiksi artikkeleita, runoja, muisteluita ja valokuvia otetaan mielellään vastaan julkaistavaksi. Joululehteen tarkoitettu aineisto tulee toimittaa Nurmoo-Seuran sihteerille lokakuun loppuun mennessä. Sihteeriin voit olla yhteydessä sähköpostitse: riikka.jasperla(at)netikka.fi. Joululehden toimituskunta pidättää itsellään oikeuden julkaistavan materiaalin valintaan. Nurmon Joulu -lehti tehdään talkootyönä, joten palkkioksi jokainen kirjoittaja saa lehden ja hyvän mielen.